Casa de marcat fiscala Custom Big Plus

Custom Big Plus este singura casa de marcat cu Jurnal Electronic ( JE ) fabricata in Romania, conforma ultimelor cerinte legislative din 2018.

  • Tastatură alfanumerică integrată cu 42 de taste
  • LCD integrat pentru client și operator
  • Imprimantă de 57 mm integrată cu încărcare ușoară a hârtiei
  • Jurnal electronic pe Micro SD 8 GB
  • Dimensiuni: 248 mm x 246 mm x 100 mm
  • Rapoarte fiscale, financiare, statistice și istorice
  • Logo grafic la antec si la final de bon
  • Coduri de bari 1D, 2D
  • Crypto chip Infineon SLB9670 Common Criteria Part 3 conform EAL 4
Jurnal electronic Micro SD pana la 2.000.000 de randuri (circa 500 de role de hartie)
Tastatură Tastatura alfanumerica integrata cu 42 de pozitii personalizabile
Ecran Display-uri pentru client si operator integrate LCD iluminat din spate cu albastru 2 randuri x 20 de caractere
Lățimea hârtiei 58mm
Viteza de tipărire 90mm/sec
Interfețe RS232+USB+ETH, 1 port dedicat sertarului (6 Volts)
Departamente 30 de departamente programabile, 30 direct de pe tastatura
PLU 10.000
Clienți 50 de clienti cu credit si cu recuperarea acestuia
Tipurile de plată 10
Cote TVA 10
Rapoarte Fiscale, Financiare, departamente si articole
Grafică Logo-uri grafice la antet si la final de bon
Protocoale CUSTOM, CUSTOM DLL si XON/XOFF
Drivere Windows, OPOS , JavaPOS, POS.net, Android
Dimensiuni 248,7(L) x 100,3(H) x 245(W) mm
Greutate 1,2 Kg

Acte necesare fiscalizarii casei de marcat

Pentru fiscalizarea casei de marcat, se intocmeste un dosar care va fi inregistrat la Finante.
Pentru jud. Caras-Severin aveti nevoie de urmatoarele documente:

Actele firmei
  • Copie dupa CUI
  • Copie dupa CIF
  • Copie dupa C.I./B.I.
Actele primite la achizitionarea casei
  • factura fiscala
  • dovada platii (chitanta/ordin de plata)
  • procesul verbal de sigilare al casei de marcat
  • aviz privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale
Documente completate de catre client ( pot fi tehnoredactate la cererea clientului )
  • declaratie pe propria raspundere
  • cerere de atribuire a numarului de ordine

Daca doriti sa instalati casa de marcat la o adresa (punct de lucru) diferit de adresa sediului social, mai aveti nevoie de urmatoarele acte inregistrate la Finantele Publice din localitatea in care este inregistrat sediul social al firmei

  • Declaratie privind sediile secundare, impreuna cu:
  • copie dupa certificatul constatator de la registrul comertului privind sediile secundare
  • copie dupa actul de dobandire al spatiului (contract de vanzare/cumparare, inchiriere, etc)