Incotex Succes M7 – Casa de Marcat cu Jurnal Electronic 2018

Casa de marcat fiscala cu jurnal electronic, cu export de fisiere XML semnate digital, echipament portabil si stationar. Succes M7 este o casa de marcat fiscala cu jurnal electronic autorizata conform noii legislatii din domeniul fiscal.

FUNCTIONALITATE

Casa de marcat stationara, destinata activitatilor de prestari servicii si comert, avand posibilitatea de conectare intr-o retea de calculatoare in regim off-line si/sau imprimanta fiscala, prin interfetele disponibile – USB, serial RS232.

Datorita acumulatorului intern tip Li cu autonomie ridicata de functionare, poate activa in regim portabil (fara a fi conectata la reteaua electrica).

DESIGN

Casa de marcat Succes M7, este diponibila in mai multe variante de culori, astfel incat integrarea ei in zona dumneavoastra de lucru sa fie cat mai prietenoasa.

Caracteristici tehnice
Afisaj Operator Graphic alphanumeric LCD, 128 x 32 pixeli, iluminat
Client Graphic alphanumeric LCD, 128 x 32 pixeli, iluminat
Procesor 32 bit STM32F103VCT microcontroler
Memorie Fiscala 1830 inregistrari Rapoarte Zilnice
Jurnal Electronic 8 GB Micro SD Card
Modul Criptografic TPM SLB 97601.2 (Infineon Technologies AG) Conform Standard Common Criteria EAL 4
Tastatura 38 taste (12 numerice; 26 functii)
Imprimanta Imprimanta TERMICA LTP01-245-12 (Seiko Instruments)
Viteza printare tichet 75 mm/sec
Caractere pe linie 38
Latime tichet 57 mm
Tip alimentare rola EasyLoad
Porturi I/O 1 x USB Device Type B PC
1 x USB HOST Type A Dispozitiv salvare externa (fisier XML)
2 x Serial (RJ-45) PC, Scanner, Cantar, Afisaj extern, POS Bancar Verifone
1 x PS/2 Tastatura externa PC
1 x Sertar (RJ-14) Sertar
1 x DC Jack Alimentator
1 x GSM/GPRS  optional Optiune pentru Dispozitiv Comunicatie
Interfata ETH Dispozitiv comunicatie /PC
Software Mod Operare Offline si Imprimanta fiscala
Antet fiscal 11 linii (8 linii fiscal, 3 linii comercial programabile)
Mesaj final 2 linii mesaj comercial final programabile
Logo Grafic 384 x 144 pixeli
Numar PLU 23.980 – 32.190 in functie de setari baza data (utilizare cod bare, urmarire stoc)
Numar caractere denumire PLU 38
Numar Departamente 10
Numar Casieri 10 operatori cu posibilitate de programare drepturi operatiuni
Numar Cote TVA 8 (6 programabile)
Numar grupe 100
Numar unitati de masura 10
Numar forme de plata 10 (2 programabile)
Clienti 200 (predefiniti prin CUI/CIF; Nume; Adresa)
Discount Programabil, Procentual si Valoric
Discount special PLATA IN AVANS / AMBALAJ RETURNABIL
Adaos Programabil, Procentual si Valoric
Intrare Numerar Da
Iesire Numerar Da
Rapoarte PLU / STOC / GRUPE / DEPARTAMENTE / COTE TVA / CASIERI / FISCAL ZILNIC
Rapoartele Memoriei Fiscale Detaliat si sumar dupa data / Nr. Z / Periodic / Modificari TVA / Initializare DMJE / RAM RESET
Rapoartele jurnalului electronic Data, Nr. Bon, Nr. Document
Factura simpla DA
Dimensiuni 223mm (L) x 196mm (I) x 80mm (A)
Greutate 950 g
Tensiune alimentare retea 110-240 V c.a.
Temperatura operare de la -10°C pana la +45°C
Umiditate operare de la 20% pana la 80%
Alimentator extern 100-240 V c.a. 50/60 Hz / 9V 2.66A
Acumulator intern 7.4V 1800 mAh (Maxim 60 ore standby sau 40000 linii)
Baterie sustinere Ceas de tip real si SRAM Baterie Lithium 3V (RTC si SRAM)

Acte necesare fiscalizarii casei de marcat

Pentru fiscalizarea casei de marcat, se intocmeste un dosar care va fi inregistrat la Finante.
Pentru jud. Caras-Severin aveti nevoie de urmatoarele documente:

Actele firmei
  • Copie dupa CUI
  • Copie dupa CIF
  • Copie dupa C.I./B.I.
Actele primite la achizitionarea casei
  • factura fiscala
  • dovada platii (chitanta/ordin de plata)
  • procesul verbal de sigilare al casei de marcat
  • aviz privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale
Documente completate de catre client ( pot fi tehnoredactate la cererea clientului )
  • declaratie pe propria raspundere
  • cerere de atribuire a numarului de ordine

Daca doriti sa instalati casa de marcat la o adresa (punct de lucru) diferit de adresa sediului social, mai aveti nevoie de urmatoarele acte inregistrate la Finantele Publice din localitatea in care este inregistrat sediul social al firmei

  • Declaratie privind sediile secundare, impreuna cu:
  • copie dupa certificatul constatator de la registrul comertului privind sediile secundare
  • copie dupa actul de dobandire al spatiului (contract de vanzare/cumparare, inchiriere, etc)